0

מוניטור אולפני 6.5″ Neumann KH 150

מוניטור אולפני 6.5″ Neumann KH 150

7,300
מק"ט: KH 150 EU

מידע נוסף

מותגים

למה לקוחות קונים אצלנו?

  • עד 24 תשלומים בהוראת קבע
  • עד 24 תשלומים בכרטיס אשראי
  • אחריות יבואן רשמי
  • קניה מאובטחת
  • משלוח חינם מ-₪350 (למעט משלוחים חריגים)
  • אספקה עד 7 ימי עסקים – בכפוף למלאי

משלוחים לכל חלקי הארץ

קניה בטוחה באשראי

מחירים משתלמים

איכות, שירות ואחריות מלאה

מוניטור אולפני 6.5″ Neumann KH 150

ה-KH 150 עוקב אחר אותה פילוסופיה כמו כל הרמקולים האזוריים של Neumann: קוויותיות גבוהה ביותר, אין פיעור, אין השחתה, והתאמה מושלמת לכל סביבה אקוסטית. הוא מאפשר לך לשמוע כל פינות הרקע של השירים שלך. המיקס נהיה הרבה יותר מהיר וקל יותר, לאחר שכל הביחוד נגמר. וגם יותר יצירתי: נשמע גאוני, אבל האם אני יכול לעבור על זה? הקול הזה בולט או סיבילנטי? הבאס יתן יותר מידה? ה-KH 150 יגיד לך. בכנות.

בגודלו הגדול יותר, מה שמפריד בין ה-KH 150 מאחיו הקטנים יותר הוא התגובה העמוקה יותר שלו לסאב בתדרים של 39 הרץ. זה כמעט כמו ה-KH 310 הגדול יותר, תודות לסאב-וופר חדשני בגודל של 6.5 אינץ’ בארון באס רפלקס מסודר. ה-KH 150 מתאים באופן אידיאלי למוזיקה אורבנית, EDM, פסקות סרטים וכל סגנונות שדורשים קצב תחתון מורחב ו/או רמות האזנה גבוהות. בזכות מגברים חזקים (145 W/100 W) ומגבלי הגנה מורכבים, אין אובדן בבהירות אפילו ברמות SPL גבוהות. אך, כיוון שהוא אוניברסלי אמיתי, ה-KH 150 עובד גם כמוויברטור כשמדובר בכל דבר, מרוק למוזיקה קלאסית, באפליקציות של שידור ועבודת קרואי קול.

ה-KH 150 מציע תגובת תדרים קוויתית מאוד מ-39 הרץ עד ל-21 קילוהרץ (±3 dB). ולא רק זה: הוא גם מיישר את תגובת הפאזה! מה שמתרגם לקולות אמצעיים ברורים עם שקיפות מדהימה ודיוק יתר בתחום הזמן: שיחזור אינפולסים מדויק והרבה מאוד רברבים מפורטים. זה מתאפשר על ידי אלקטרוניקה שמופעלת על ידי DSP שמאפשרת קרוסאוברים מורכבים הממנעים את הפגעים בפאזה שנגרמים על ידי פילטרים אנלוגיים. ה-DSP הפנימי גם מבצע תקנים חדשים בעקביות טונאלית. ה-KH 150 מיוצר בדיוקים מאוד נמוכים במידות של אף יותר מ 0.8 דציבל! וזה נשמע, גם: כימוס סטריאופוני מדויק למדי.

מוכן לחלל שלך
אפילו הרמקול הטוב ביותר רק יפעול כמו הסביבה האקוסטית מאפשרת. מדובר ב-Nuemann’s Mathematically Modelled Dispersion™ (MMD™) שמבטיח נקודת מתוק רחבה ומקסימיזציה של השתקפויות מהשולחן. אך ה-KH 150 הולך הרבה יותר מזה: ה-DSP הפנימי שלו מאפשר קיבוע חדרי דרך על ידי מערכת הקיאוברציה האוטומטית המהפכנית של Neumann, MA 1 (נמכר בנפרד). MA 1 מוודא שרמקולים המופעלים באמצעות DSP מותאמים בצורה אופטימלית לאופי החדר שלך ומכוונים באופן מושלם למיקום ההאזנה שלך. גם בחדרים שעברו טיפול אקוסטי, זה גורם לשיפור עצום.

התאמה טונאלית עם רמקולים אחרים בסדרת ה-KH מאפשרת להשתמש ב-KH 150 בהגדרות מעורבות כמו בהתקנים סראונד/אימרסיביים. לקישוריות גמישה, ה-KH 150 כולל כניסות אנלוגיות ודיגיטליות.

AES 67 – AUDIO OVER IP
בנוסף, גרסת ה-KH 150 AES67 מציעה יציאות רשת שמותאמות AES67 מכל היבוא והיצוא של תקני שידור כמו ST 2110, ST 2022-7 redundancy, ו-RAVENNA. באותו זמן, ה-KH 150 AES67 תואם עם זרמים רשת DANTE® היוצרים AES67.

יעילות אנרגטית
מהנדסי Neumann נלקחת רצינות רבה כדי לפתח טכנולוגיית מגבר פוטנציאלית פטנטית שמשלבת בין ביצועי אודיו מעולים ליעילות האנרגטית של Class D. אף על פי שהמגברים של ה-KH 150 מספקים עד 145 W לוופר של 6.5 אינץ’ ועד 100 W לטוויטר של 1 אינץ’, הם מצריכים רק 17 W במצב שהמכשיר במנוחה. מצב סטנדבי אוטומטי מפחית את צריכת החשמל ל-0.3 W כאשר ה-KH 150 לא נמצא בשימוש מסוים, אך ניתן לבטל אותו.

אפשרויות התקנה
רוב האביזרים של ה-KH 120 תואמים גם ל-KH 150, עם יוצאת הכלל של העמדת השולחן LH 65, שזמינה בגרסה קצת גדולה יותר בצורת ה-LH 66 החדשה (מס’ קטלוגי 700258). ה-LH 61 (L bracket) עודכן, משום שה-KH 150 קצת כבד/גדול יותר מה-KH 120, וה-LH 64 (מעמד VESA) נכונן כך שיש גישה לבקרי ה-KH 150. מספרי ההזמנה כאן לא השתנו.

כל אפשרויות ההתקנה ניתן למצוא במטריצת התקנה שלנו המעודכנת. בתאריך מאוחר יותר נעדכן גם את מוצאי האביזרים של הרמקול.

מפרט טכני:

Free field frequency response ±6 dB 36 Hz … 21 kHz
Free field frequency response ±3 dB 39 Hz … 20.4 kHz
Pass band free field frequency response 42 Hz … 20 kHz, ±1.25 dB
Free field frequency linearity deviation between 100 Hz and 10 kHz ±0.8 dB
Self-generated noise at 10 cm (with input gain set to 100 dB SPL for 0 dBu) <20 dB(A) SPL
Sine wave output with a THD < 0.5 % at 1 m in half space 95 dB SPL (>75 Hz)
Max. SPL calc. in half space at 3% THD at 1m (averaged between 100 Hz and 6 kHz) 118.7 dB SPL
Max. SPL in full space at 3% THD at 1m (averaged between 100 Hz and 6 kHz) 112.7 dB SPL
Bass capability: Max. SPL in half space at 3% THD at 1m (averaged between 50 Hz and 100 Hz) 107.5 dB SPL
Max. short term SPL with IEC-weighted noise (IEC 60268-5) at 1 m, in typical listening conditions 108 dB(C) SPL
Max. short term SPL with music material at 2.3 m in typical listening conditions (pair / full range) 100 dB(C) SPL
Max. short term SPL with music material at 2.3 m, in typical listening conditions (pair with subwoofer) 106 dB(C) SPL
Max. long term SPL with pink noise at 2.3 m, in typical listening conditions (single / pair full range) 88 / 94 dB(C) SPL
Max. long term SPL with pink noise at 2.3 m, in typical listening conditions (single / pair with subwoofer) 88 / 94 dB(C) SPL
Dolby D.A.R.D.T. Max SPL fullrange 114 dB
Dolby D.A.R.D.T. Max SPL bass managed 120 dB
Recommended Listening Distance 1.0 … 2.5 m; (3’… 8′)
Feasible Listening Distance 0.75 … 6.0 m; (2’6″… 18′)
Acoustic principle Bassreflex, Ports at the front
Analog input(s) XLR: analog electronically balanced
Analog input impedance 24 kOhms
Max. input level +24 dBu for 94 dB SPL setting; +14 dBu for 100 dB SPL setting; +9 dBu for 108 dB SPL setting; -1 dBu for 114 dB SPL setting
Common mode rejection ratio (CMRR) >56 dB @ 15kHz
Volume control via MA 1 software
Volume control range; resolution 0 … -∞ dB; 0.1 dB
Analog dynamic range; THD+N 118 dB, A-weighted, 90 dB
Signal routing modes analog, S/PDIF L, S/PDIF R, S/PDIF mono
Digital input(s) RCA (75 Ω): S/PDIF
Digital output(s) RCA (75 Ω): S/PDIF
Max. Input Level; pk-pk, unbalanced / balanced 1.2 V
Digital converter: resolution; design 24 Bit
Digital converter: sampling rate 32 kHz..200 kHz
Digital internal sampling rate 48 kHz
Output sample rate identical to input sample rate
Latency ADA / DA Analog Input: 2.6 ms; SPDIF Input: 2.1 ms
Delay: User adjustable delay range 0 … 120 ms
Delay: Resolution: time; distance 20.8 µs
Delay: Max. frames Audio-video synchronisation (lip sync) 0 … 120 ms for TOF=0ms, depends on APP implementation
Delay: Time-of-flight maximum distance 0 … 120 ms for lipsync=0ms, depends on APP implementation
Output level control (output level in 1 m based on 0 dBu input level) 94; 100; 108; 114 dB SPL
Input gain control (sensitivity) 0 dB … -15 dB
Transport/storage conditions -25° C to +60° C (-13° F to 140° F); <90% RH; non-condensing
Equalization: Treble +1; 0; -1; -2 dB
Equalization: Low-Mid 0; -2; -4; -6 dB
Equalization: Bass 0; -2; -4; -6 dB
Input selector Analog; S/PDIF L; S/PDIF R; Mono
Ground Lift Yes
Control Local; Network
Mains Switch Yes
Mains Voltage Select Universal Power Supply 100 V~ … 240 V~
Controller design Digital; active
Crossover frequency 1700 Hz
Crossover slope 24 dB / octave
Equalization: via Neumann.Control software No
FIR phase correction Linear phase (105 Hz … 16 kHz; +/- 45°)
Protection circuitry Independent soft clip, peak and thermo limiters for woofer and tweeter; Woofer excursion limiter; thermo limiter for the electronics and amplifiers
Infrasonic filter: frequency; slope 38 Hz; 12 dB / octave
Remote control MA 1 software via an RJ45 connector carrying standard IP data
Display: On; Normal Operation Neumann logo “White”
Display: Identification Neumann logo “Rosé”
Display: Limit / Clip / Errors / Protection /Boot Mute / Shut Down Mute Neumann logo “Red”
Logo Brightness via MA 1 software
Output power woofer amplifier (THD+N with limiter deactivated: 10%) 145 W
Output power tweeter amplifier (THD+N with limiter deactivated: 10%) 100 W
Output power woofer amplifier (THD+N with limiter deactivated: 0.1%) 120 W
Output power tweeter amplifier (THD+N with limiter deactivated: 0.1%) 80 W
Mains Power Supply: input voltage; frequency 100-240 V; 50/60 Hz
Power consumption (230 V / 100 V): Standby 0.3 W
Power consumption (230 V / 100 V): Idle 15 W
Power consumption (230 V / 100 V): Full output 320 W
In-rush current (Peak) 33 A
Standby automatic, 90 mins (default); user defined in software
Cabinet material Composite polycarbonate front and rear, wooden sleeve
Cabinet surface finish; color (front / back) Painted; metallic anthracite (RAL 7021) / Black (RAL 9005)
Operating conditions +10° C to +40° C (+50° F to +104° F); <75% RH, non-condensing
Woofer 165 mm; (6.5″) with protecting black metal grille
Tweeter 25 mm; (1″) with protecting black metal grille
Mounting points 2 x M6 threaded inserts with 70 mm spacing on back panel; thread depth 15 mm; (5/8”)
Product dimensions (height x width x depth) 345 x 225 x 273 mm; (13.58″ x 8.86″ x 10.75″)
Internal net volume 12.6 l
External net volume 20.4 l
Packed dimensions (height x width x depth), mm (inches) 480 x 303 x 403 mm; (18.9″ x 11.9″ x 15.9″)
Product weight 8.0 kg; (17 lbs 10 oz)

 

תיאור

מוניטור אולפני 6.5″ Neumann KH 150

ה-KH 150 עוקב אחר אותה פילוסופיה כמו כל הרמקולים האזוריים של Neumann: קוויותיות גבוהה ביותר, אין פיעור, אין השחתה, והתאמה מושלמת לכל סביבה אקוסטית. הוא מאפשר לך לשמוע כל פינות הרקע של השירים שלך. המיקס נהיה הרבה יותר מהיר וקל יותר, לאחר שכל הביחוד נגמר. וגם יותר יצירתי: נשמע גאוני, אבל האם אני יכול לעבור על זה? הקול הזה בולט או סיבילנטי? הבאס יתן יותר מידה? ה-KH 150 יגיד לך. בכנות.

בגודלו הגדול יותר, מה שמפריד בין ה-KH 150 מאחיו הקטנים יותר הוא התגובה העמוקה יותר שלו לסאב בתדרים של 39 הרץ. זה כמעט כמו ה-KH 310 הגדול יותר, תודות לסאב-וופר חדשני בגודל של 6.5 אינץ’ בארון באס רפלקס מסודר. ה-KH 150 מתאים באופן אידיאלי למוזיקה אורבנית, EDM, פסקות סרטים וכל סגנונות שדורשים קצב תחתון מורחב ו/או רמות האזנה גבוהות. בזכות מגברים חזקים (145 W/100 W) ומגבלי הגנה מורכבים, אין אובדן בבהירות אפילו ברמות SPL גבוהות. אך, כיוון שהוא אוניברסלי אמיתי, ה-KH 150 עובד גם כמוויברטור כשמדובר בכל דבר, מרוק למוזיקה קלאסית, באפליקציות של שידור ועבודת קרואי קול.

ה-KH 150 מציע תגובת תדרים קוויתית מאוד מ-39 הרץ עד ל-21 קילוהרץ (±3 dB). ולא רק זה: הוא גם מיישר את תגובת הפאזה! מה שמתרגם לקולות אמצעיים ברורים עם שקיפות מדהימה ודיוק יתר בתחום הזמן: שיחזור אינפולסים מדויק והרבה מאוד רברבים מפורטים. זה מתאפשר על ידי אלקטרוניקה שמופעלת על ידי DSP שמאפשרת קרוסאוברים מורכבים הממנעים את הפגעים בפאזה שנגרמים על ידי פילטרים אנלוגיים. ה-DSP הפנימי גם מבצע תקנים חדשים בעקביות טונאלית. ה-KH 150 מיוצר בדיוקים מאוד נמוכים במידות של אף יותר מ 0.8 דציבל! וזה נשמע, גם: כימוס סטריאופוני מדויק למדי.

מוכן לחלל שלך
אפילו הרמקול הטוב ביותר רק יפעול כמו הסביבה האקוסטית מאפשרת. מדובר ב-Nuemann’s Mathematically Modelled Dispersion™ (MMD™) שמבטיח נקודת מתוק רחבה ומקסימיזציה של השתקפויות מהשולחן. אך ה-KH 150 הולך הרבה יותר מזה: ה-DSP הפנימי שלו מאפשר קיבוע חדרי דרך על ידי מערכת הקיאוברציה האוטומטית המהפכנית של Neumann, MA 1 (נמכר בנפרד). MA 1 מוודא שרמקולים המופעלים באמצעות DSP מותאמים בצורה אופטימלית לאופי החדר שלך ומכוונים באופן מושלם למיקום ההאזנה שלך. גם בחדרים שעברו טיפול אקוסטי, זה גורם לשיפור עצום.

התאמה טונאלית עם רמקולים אחרים בסדרת ה-KH מאפשרת להשתמש ב-KH 150 בהגדרות מעורבות כמו בהתקנים סראונד/אימרסיביים. לקישוריות גמישה, ה-KH 150 כולל כניסות אנלוגיות ודיגיטליות.

AES 67 – AUDIO OVER IP
בנוסף, גרסת ה-KH 150 AES67 מציעה יציאות רשת שמותאמות AES67 מכל היבוא והיצוא של תקני שידור כמו ST 2110, ST 2022-7 redundancy, ו-RAVENNA. באותו זמן, ה-KH 150 AES67 תואם עם זרמים רשת DANTE® היוצרים AES67.

יעילות אנרגטית
מהנדסי Neumann נלקחת רצינות רבה כדי לפתח טכנולוגיית מגבר פוטנציאלית פטנטית שמשלבת בין ביצועי אודיו מעולים ליעילות האנרגטית של Class D. אף על פי שהמגברים של ה-KH 150 מספקים עד 145 W לוופר של 6.5 אינץ’ ועד 100 W לטוויטר של 1 אינץ’, הם מצריכים רק 17 W במצב שהמכשיר במנוחה. מצב סטנדבי אוטומטי מפחית את צריכת החשמל ל-0.3 W כאשר ה-KH 150 לא נמצא בשימוש מסוים, אך ניתן לבטל אותו.

אפשרויות התקנה
רוב האביזרים של ה-KH 120 תואמים גם ל-KH 150, עם יוצאת הכלל של העמדת השולחן LH 65, שזמינה בגרסה קצת גדולה יותר בצורת ה-LH 66 החדשה (מס’ קטלוגי 700258). ה-LH 61 (L bracket) עודכן, משום שה-KH 150 קצת כבד/גדול יותר מה-KH 120, וה-LH 64 (מעמד VESA) נכונן כך שיש גישה לבקרי ה-KH 150. מספרי ההזמנה כאן לא השתנו.

כל אפשרויות ההתקנה ניתן למצוא במטריצת התקנה שלנו המעודכנת. בתאריך מאוחר יותר נעדכן גם את מוצאי האביזרים של הרמקול.

מפרט טכני:

Free field frequency response ±6 dB 36 Hz … 21 kHz
Free field frequency response ±3 dB 39 Hz … 20.4 kHz
Pass band free field frequency response 42 Hz … 20 kHz, ±1.25 dB
Free field frequency linearity deviation between 100 Hz and 10 kHz ±0.8 dB
Self-generated noise at 10 cm (with input gain set to 100 dB SPL for 0 dBu) <20 dB(A) SPL
Sine wave output with a THD < 0.5 % at 1 m in half space 95 dB SPL (>75 Hz)
Max. SPL calc. in half space at 3% THD at 1m (averaged between 100 Hz and 6 kHz) 118.7 dB SPL
Max. SPL in full space at 3% THD at 1m (averaged between 100 Hz and 6 kHz) 112.7 dB SPL
Bass capability: Max. SPL in half space at 3% THD at 1m (averaged between 50 Hz and 100 Hz) 107.5 dB SPL
Max. short term SPL with IEC-weighted noise (IEC 60268-5) at 1 m, in typical listening conditions 108 dB(C) SPL
Max. short term SPL with music material at 2.3 m in typical listening conditions (pair / full range) 100 dB(C) SPL
Max. short term SPL with music material at 2.3 m, in typical listening conditions (pair with subwoofer) 106 dB(C) SPL
Max. long term SPL with pink noise at 2.3 m, in typical listening conditions (single / pair full range) 88 / 94 dB(C) SPL
Max. long term SPL with pink noise at 2.3 m, in typical listening conditions (single / pair with subwoofer) 88 / 94 dB(C) SPL
Dolby D.A.R.D.T. Max SPL fullrange 114 dB
Dolby D.A.R.D.T. Max SPL bass managed 120 dB
Recommended Listening Distance 1.0 … 2.5 m; (3’… 8′)
Feasible Listening Distance 0.75 … 6.0 m; (2’6″… 18′)
Acoustic principle Bassreflex, Ports at the front
Analog input(s) XLR: analog electronically balanced
Analog input impedance 24 kOhms
Max. input level +24 dBu for 94 dB SPL setting; +14 dBu for 100 dB SPL setting; +9 dBu for 108 dB SPL setting; -1 dBu for 114 dB SPL setting
Common mode rejection ratio (CMRR) >56 dB @ 15kHz
Volume control via MA 1 software
Volume control range; resolution 0 … -∞ dB; 0.1 dB
Analog dynamic range; THD+N 118 dB, A-weighted, 90 dB
Signal routing modes analog, S/PDIF L, S/PDIF R, S/PDIF mono
Digital input(s) RCA (75 Ω): S/PDIF
Digital output(s) RCA (75 Ω): S/PDIF
Max. Input Level; pk-pk, unbalanced / balanced 1.2 V
Digital converter: resolution; design 24 Bit
Digital converter: sampling rate 32 kHz..200 kHz
Digital internal sampling rate 48 kHz
Output sample rate identical to input sample rate
Latency ADA / DA Analog Input: 2.6 ms; SPDIF Input: 2.1 ms
Delay: User adjustable delay range 0 … 120 ms
Delay: Resolution: time; distance 20.8 µs
Delay: Max. frames Audio-video synchronisation (lip sync) 0 … 120 ms for TOF=0ms, depends on APP implementation
Delay: Time-of-flight maximum distance 0 … 120 ms for lipsync=0ms, depends on APP implementation
Output level control (output level in 1 m based on 0 dBu input level) 94; 100; 108; 114 dB SPL
Input gain control (sensitivity) 0 dB … -15 dB
Transport/storage conditions -25° C to +60° C (-13° F to 140° F); <90% RH; non-condensing
Equalization: Treble +1; 0; -1; -2 dB
Equalization: Low-Mid 0; -2; -4; -6 dB
Equalization: Bass 0; -2; -4; -6 dB
Input selector Analog; S/PDIF L; S/PDIF R; Mono
Ground Lift Yes
Control Local; Network
Mains Switch Yes
Mains Voltage Select Universal Power Supply 100 V~ … 240 V~
Controller design Digital; active
Crossover frequency 1700 Hz
Crossover slope 24 dB / octave
Equalization: via Neumann.Control software No
FIR phase correction Linear phase (105 Hz … 16 kHz; +/- 45°)
Protection circuitry Independent soft clip, peak and thermo limiters for woofer and tweeter; Woofer excursion limiter; thermo limiter for the electronics and amplifiers
Infrasonic filter: frequency; slope 38 Hz; 12 dB / octave
Remote control MA 1 software via an RJ45 connector carrying standard IP data
Display: On; Normal Operation Neumann logo “White”
Display: Identification Neumann logo “Rosé”
Display: Limit / Clip / Errors / Protection /Boot Mute / Shut Down Mute Neumann logo “Red”
Logo Brightness via MA 1 software
Output power woofer amplifier (THD+N with limiter deactivated: 10%) 145 W
Output power tweeter amplifier (THD+N with limiter deactivated: 10%) 100 W
Output power woofer amplifier (THD+N with limiter deactivated: 0.1%) 120 W
Output power tweeter amplifier (THD+N with limiter deactivated: 0.1%) 80 W
Mains Power Supply: input voltage; frequency 100-240 V; 50/60 Hz
Power consumption (230 V / 100 V): Standby 0.3 W
Power consumption (230 V / 100 V): Idle 15 W
Power consumption (230 V / 100 V): Full output 320 W
In-rush current (Peak) 33 A
Standby automatic, 90 mins (default); user defined in software
Cabinet material Composite polycarbonate front and rear, wooden sleeve
Cabinet surface finish; color (front / back) Painted; metallic anthracite (RAL 7021) / Black (RAL 9005)
Operating conditions +10° C to +40° C (+50° F to +104° F); <75% RH, non-condensing
Woofer 165 mm; (6.5″) with protecting black metal grille
Tweeter 25 mm; (1″) with protecting black metal grille
Mounting points 2 x M6 threaded inserts with 70 mm spacing on back panel; thread depth 15 mm; (5/8”)
Product dimensions (height x width x depth) 345 x 225 x 273 mm; (13.58″ x 8.86″ x 10.75″)
Internal net volume 12.6 l
External net volume 20.4 l
Packed dimensions (height x width x depth), mm (inches) 480 x 303 x 403 mm; (18.9″ x 11.9″ x 15.9″)
Product weight 8.0 kg; (17 lbs 10 oz)

 

מידע נוסף

מותגים

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מוניטור אולפני 6.5″ Neumann KH 150”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם…

היי, שנתחבר?

כל הקטגוריות

תיאור

מוניטור אולפני 6.5″ Neumann KH 150

ה-KH 150 עוקב אחר אותה פילוסופיה כמו כל הרמקולים האזוריים של Neumann: קוויותיות גבוהה ביותר, אין פיעור, אין השחתה, והתאמה מושלמת לכל סביבה אקוסטית. הוא מאפשר לך לשמוע כל פינות הרקע של השירים שלך. המיקס נהיה הרבה יותר מהיר וקל יותר, לאחר שכל הביחוד נגמר. וגם יותר יצירתי: נשמע גאוני, אבל האם אני יכול לעבור על זה? הקול הזה בולט או סיבילנטי? הבאס יתן יותר מידה? ה-KH 150 יגיד לך. בכנות.

בגודלו הגדול יותר, מה שמפריד בין ה-KH 150 מאחיו הקטנים יותר הוא התגובה העמוקה יותר שלו לסאב בתדרים של 39 הרץ. זה כמעט כמו ה-KH 310 הגדול יותר, תודות לסאב-וופר חדשני בגודל של 6.5 אינץ’ בארון באס רפלקס מסודר. ה-KH 150 מתאים באופן אידיאלי למוזיקה אורבנית, EDM, פסקות סרטים וכל סגנונות שדורשים קצב תחתון מורחב ו/או רמות האזנה גבוהות. בזכות מגברים חזקים (145 W/100 W) ומגבלי הגנה מורכבים, אין אובדן בבהירות אפילו ברמות SPL גבוהות. אך, כיוון שהוא אוניברסלי אמיתי, ה-KH 150 עובד גם כמוויברטור כשמדובר בכל דבר, מרוק למוזיקה קלאסית, באפליקציות של שידור ועבודת קרואי קול.

ה-KH 150 מציע תגובת תדרים קוויתית מאוד מ-39 הרץ עד ל-21 קילוהרץ (±3 dB). ולא רק זה: הוא גם מיישר את תגובת הפאזה! מה שמתרגם לקולות אמצעיים ברורים עם שקיפות מדהימה ודיוק יתר בתחום הזמן: שיחזור אינפולסים מדויק והרבה מאוד רברבים מפורטים. זה מתאפשר על ידי אלקטרוניקה שמופעלת על ידי DSP שמאפשרת קרוסאוברים מורכבים הממנעים את הפגעים בפאזה שנגרמים על ידי פילטרים אנלוגיים. ה-DSP הפנימי גם מבצע תקנים חדשים בעקביות טונאלית. ה-KH 150 מיוצר בדיוקים מאוד נמוכים במידות של אף יותר מ 0.8 דציבל! וזה נשמע, גם: כימוס סטריאופוני מדויק למדי.

מוכן לחלל שלך
אפילו הרמקול הטוב ביותר רק יפעול כמו הסביבה האקוסטית מאפשרת. מדובר ב-Nuemann’s Mathematically Modelled Dispersion™ (MMD™) שמבטיח נקודת מתוק רחבה ומקסימיזציה של השתקפויות מהשולחן. אך ה-KH 150 הולך הרבה יותר מזה: ה-DSP הפנימי שלו מאפשר קיבוע חדרי דרך על ידי מערכת הקיאוברציה האוטומטית המהפכנית של Neumann, MA 1 (נמכר בנפרד). MA 1 מוודא שרמקולים המופעלים באמצעות DSP מותאמים בצורה אופטימלית לאופי החדר שלך ומכוונים באופן מושלם למיקום ההאזנה שלך. גם בחדרים שעברו טיפול אקוסטי, זה גורם לשיפור עצום.

התאמה טונאלית עם רמקולים אחרים בסדרת ה-KH מאפשרת להשתמש ב-KH 150 בהגדרות מעורבות כמו בהתקנים סראונד/אימרסיביים. לקישוריות גמישה, ה-KH 150 כולל כניסות אנלוגיות ודיגיטליות.

AES 67 – AUDIO OVER IP
בנוסף, גרסת ה-KH 150 AES67 מציעה יציאות רשת שמותאמות AES67 מכל היבוא והיצוא של תקני שידור כמו ST 2110, ST 2022-7 redundancy, ו-RAVENNA. באותו זמן, ה-KH 150 AES67 תואם עם זרמים רשת DANTE® היוצרים AES67.

יעילות אנרגטית
מהנדסי Neumann נלקחת רצינות רבה כדי לפתח טכנולוגיית מגבר פוטנציאלית פטנטית שמשלבת בין ביצועי אודיו מעולים ליעילות האנרגטית של Class D. אף על פי שהמגברים של ה-KH 150 מספקים עד 145 W לוופר של 6.5 אינץ’ ועד 100 W לטוויטר של 1 אינץ’, הם מצריכים רק 17 W במצב שהמכשיר במנוחה. מצב סטנדבי אוטומטי מפחית את צריכת החשמל ל-0.3 W כאשר ה-KH 150 לא נמצא בשימוש מסוים, אך ניתן לבטל אותו.

אפשרויות התקנה
רוב האביזרים של ה-KH 120 תואמים גם ל-KH 150, עם יוצאת הכלל של העמדת השולחן LH 65, שזמינה בגרסה קצת גדולה יותר בצורת ה-LH 66 החדשה (מס’ קטלוגי 700258). ה-LH 61 (L bracket) עודכן, משום שה-KH 150 קצת כבד/גדול יותר מה-KH 120, וה-LH 64 (מעמד VESA) נכונן כך שיש גישה לבקרי ה-KH 150. מספרי ההזמנה כאן לא השתנו.

כל אפשרויות ההתקנה ניתן למצוא במטריצת התקנה שלנו המעודכנת. בתאריך מאוחר יותר נעדכן גם את מוצאי האביזרים של הרמקול.

מפרט טכני:

Free field frequency response ±6 dB 36 Hz … 21 kHz
Free field frequency response ±3 dB 39 Hz … 20.4 kHz
Pass band free field frequency response 42 Hz … 20 kHz, ±1.25 dB
Free field frequency linearity deviation between 100 Hz and 10 kHz ±0.8 dB
Self-generated noise at 10 cm (with input gain set to 100 dB SPL for 0 dBu) <20 dB(A) SPL
Sine wave output with a THD < 0.5 % at 1 m in half space 95 dB SPL (>75 Hz)
Max. SPL calc. in half space at 3% THD at 1m (averaged between 100 Hz and 6 kHz) 118.7 dB SPL
Max. SPL in full space at 3% THD at 1m (averaged between 100 Hz and 6 kHz) 112.7 dB SPL
Bass capability: Max. SPL in half space at 3% THD at 1m (averaged between 50 Hz and 100 Hz) 107.5 dB SPL
Max. short term SPL with IEC-weighted noise (IEC 60268-5) at 1 m, in typical listening conditions 108 dB(C) SPL
Max. short term SPL with music material at 2.3 m in typical listening conditions (pair / full range) 100 dB(C) SPL
Max. short term SPL with music material at 2.3 m, in typical listening conditions (pair with subwoofer) 106 dB(C) SPL
Max. long term SPL with pink noise at 2.3 m, in typical listening conditions (single / pair full range) 88 / 94 dB(C) SPL
Max. long term SPL with pink noise at 2.3 m, in typical listening conditions (single / pair with subwoofer) 88 / 94 dB(C) SPL
Dolby D.A.R.D.T. Max SPL fullrange 114 dB
Dolby D.A.R.D.T. Max SPL bass managed 120 dB
Recommended Listening Distance 1.0 … 2.5 m; (3’… 8′)
Feasible Listening Distance 0.75 … 6.0 m; (2’6″… 18′)
Acoustic principle Bassreflex, Ports at the front
Analog input(s) XLR: analog electronically balanced
Analog input impedance 24 kOhms
Max. input level +24 dBu for 94 dB SPL setting; +14 dBu for 100 dB SPL setting; +9 dBu for 108 dB SPL setting; -1 dBu for 114 dB SPL setting
Common mode rejection ratio (CMRR) >56 dB @ 15kHz
Volume control via MA 1 software
Volume control range; resolution 0 … -∞ dB; 0.1 dB
Analog dynamic range; THD+N 118 dB, A-weighted, 90 dB
Signal routing modes analog, S/PDIF L, S/PDIF R, S/PDIF mono
Digital input(s) RCA (75 Ω): S/PDIF
Digital output(s) RCA (75 Ω): S/PDIF
Max. Input Level; pk-pk, unbalanced / balanced 1.2 V
Digital converter: resolution; design 24 Bit
Digital converter: sampling rate 32 kHz..200 kHz
Digital internal sampling rate 48 kHz
Output sample rate identical to input sample rate
Latency ADA / DA Analog Input: 2.6 ms; SPDIF Input: 2.1 ms
Delay: User adjustable delay range 0 … 120 ms
Delay: Resolution: time; distance 20.8 µs
Delay: Max. frames Audio-video synchronisation (lip sync) 0 … 120 ms for TOF=0ms, depends on APP implementation
Delay: Time-of-flight maximum distance 0 … 120 ms for lipsync=0ms, depends on APP implementation
Output level control (output level in 1 m based on 0 dBu input level) 94; 100; 108; 114 dB SPL
Input gain control (sensitivity) 0 dB … -15 dB
Transport/storage conditions -25° C to +60° C (-13° F to 140° F); <90% RH; non-condensing
Equalization: Treble +1; 0; -1; -2 dB
Equalization: Low-Mid 0; -2; -4; -6 dB
Equalization: Bass 0; -2; -4; -6 dB
Input selector Analog; S/PDIF L; S/PDIF R; Mono
Ground Lift Yes
Control Local; Network
Mains Switch Yes
Mains Voltage Select Universal Power Supply 100 V~ … 240 V~
Controller design Digital; active
Crossover frequency 1700 Hz
Crossover slope 24 dB / octave
Equalization: via Neumann.Control software No
FIR phase correction Linear phase (105 Hz … 16 kHz; +/- 45°)
Protection circuitry Independent soft clip, peak and thermo limiters for woofer and tweeter; Woofer excursion limiter; thermo limiter for the electronics and amplifiers
Infrasonic filter: frequency; slope 38 Hz; 12 dB / octave
Remote control MA 1 software via an RJ45 connector carrying standard IP data
Display: On; Normal Operation Neumann logo “White”
Display: Identification Neumann logo “Rosé”
Display: Limit / Clip / Errors / Protection /Boot Mute / Shut Down Mute Neumann logo “Red”
Logo Brightness via MA 1 software
Output power woofer amplifier (THD+N with limiter deactivated: 10%) 145 W
Output power tweeter amplifier (THD+N with limiter deactivated: 10%) 100 W
Output power woofer amplifier (THD+N with limiter deactivated: 0.1%) 120 W
Output power tweeter amplifier (THD+N with limiter deactivated: 0.1%) 80 W
Mains Power Supply: input voltage; frequency 100-240 V; 50/60 Hz
Power consumption (230 V / 100 V): Standby 0.3 W
Power consumption (230 V / 100 V): Idle 15 W
Power consumption (230 V / 100 V): Full output 320 W
In-rush current (Peak) 33 A
Standby automatic, 90 mins (default); user defined in software
Cabinet material Composite polycarbonate front and rear, wooden sleeve
Cabinet surface finish; color (front / back) Painted; metallic anthracite (RAL 7021) / Black (RAL 9005)
Operating conditions +10° C to +40° C (+50° F to +104° F); <75% RH, non-condensing
Woofer 165 mm; (6.5″) with protecting black metal grille
Tweeter 25 mm; (1″) with protecting black metal grille
Mounting points 2 x M6 threaded inserts with 70 mm spacing on back panel; thread depth 15 mm; (5/8”)
Product dimensions (height x width x depth) 345 x 225 x 273 mm; (13.58″ x 8.86″ x 10.75″)
Internal net volume 12.6 l
External net volume 20.4 l
Packed dimensions (height x width x depth), mm (inches) 480 x 303 x 403 mm; (18.9″ x 11.9″ x 15.9″)
Product weight 8.0 kg; (17 lbs 10 oz)

 

מידע נוסף

מותגים

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מוניטור אולפני 6.5″ Neumann KH 150”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *