לסאונד מושלם- רמקולים מוגברים מומלצים

אהבתם? שתפו!

מבקשים ליהנות מסאונד מושלם עם רמקולים מוגברים מומלצים? בכתבה הבאה תבינו מה ההבדל בין רמקול מוגבר לפסיבי, מהם הפרמטרים המרכזיים לבחינת איכותו של רמקול מוגבר, וכמו כן תקבלו המלצות עכשוויות לכמה דגמי רמקולים מוגברים מובחרים.

 

רמקול מוגבר אקטיבי לעומת רמקול פסיבי

רמקול מוגבר, המכונה גם רמקול אקטיבי, הוא רמקול עם מגבר מובנה בדומה לסאב וופר מוגבר. זאת, לעומת רמקולים שאינם מוגברים המכונים רמקולים פסיביים, שפועלים עם מגבר חיצוני. הרמקולים הפסיביים הינם רמקולים וותיקים בשוק, שעדיין נחשבים רלוונטיים, בייחוד כשעולה הצורך במערכות הגברה גדולות ומורכבות. כמו כן, עדיין נעשה שימוש ביתי ברמקולים פסיביים ובייחוד כשמדובר ברמקולים קבועים.

יחד עם זאת, עם התפתחות תחום הרמקולים המובנים והשיפור באיכותם ועוצמתם, כך גדל הביקוש עבורם גם לצרכים מקצועיים, ומנגד יורד הביקוש לרמקולים פסיביים.

 

משמעות הגודל בבחירת רמקול מוגבר 

בעת חיפוש אחר רמקול מוגבר מומלץ ישנם מספר פרמטרים שחשוב לתת עליהם את הדעת, המעידים על איכותו של הרמקול. בתור התחלה, יש לשים לב לגודל הרמקול, שכן הרמקולים מגיעים בארבע גדלים עיקריים של שמונה, עשרה, שניים עשר וחמישה עשר אינץ’. גדלים אלו מצביעים על גודלו של הוופר שיש ברמקול, שהינו הדרייבר האחראי על הפקת צלילי בס נמוכים.

אי לכך, ככול שיש לרמקול וופר יותר גדול כך לרוב גם יגדל תחום ותגובת התדרים הנמוכים שלו.  

בנוסף לכך, ככול שמדבור ברמקול מוגבר יותר גדול ,כך יכולת כיסוי הקהל שלו יותר רחבה.

סוג נוסף של רמקול מוגבר שניתן למצוא בשוק הינו סאב וופר מוגבר. מדובר ברמקול ייעודי להשמעה של צללי באס נמוכים בעוצמה גבוהה, שיש לו מגבר פנימי מובנה. בתור שכזה הוא דומה לרמקול מוגבר רגיל, רק שהוא מיועד לכל טווחי הצלילים. בשימוש ביתי, הסאב וופר מהווה לעיתים קרובות חלק ממערכת קולנוע ביתית, ולרוב הוא ימוקם בפינות החדר או ליד הטלוויזיה. 

 

בחינת עוצמתו של רמקול מוגבר

ברמקולים מוגברים הוואט מייצג את הפלט שנוצר לאחר עיבוד סאונד על ידי המגבר. לרוב, ככול שההספק של המגבר יותר גבוה כך הוא נחשב ליותר עוצמתי ויש לו יכולת להפיק סאונד יותר חזק. יחד עם זאת, בימינו ההספק לא חייב להעיד על עוצמת הרמקול המוגבר. ומעבר לכך, אם מבקשים לדעת מהי עוצמת הסאונד של הרמקולים המוגברים יש לבדוק גם את ערכי הדציבלים שלהם, המכונים dB SPL.

בכל הקשור להספק של הרמקולים, ההתייחסות יכולה להיות להספק מרבי שהמגבר מסוגל לייצר לפרקים קצרים, המכונה Peak. בנוסף, חשוב להתייחס להספק הממוצע של המגבר המופק לאורך זמן, המכונה RMS, אשר מבטיח קבלת סאונד נטול עיוותים ומעיד גם על עוצמת הרמקול.

 

רמקולים מוגברים מומלצים של המותג Yorkville Audio

גורם נוסף שמסייע בבחירת רמקול מוגבר מומלץ, הינו המוניטין של המותג העומד מאחוריו. בין יצרני הרמקולים המוגברים ניתן למצוא את המותג המוערךYorkville Audio , חברה קנדית וותיקה הקיימת כבר משנות השישים של המאה העשרים, ונחשבת לאחת המובילות והגדולות בעולם הסאונד המקצועי. לחברה יש בקנדה מפעל ענק עם פס ייצור מתקדם, הידוע בבקרת האיכות המחמירה שלו.

אז למי שמחפש רמקול מוגבר מקצועי מומלץ כדאי להכיר את דגם YXL15P של המותג Yorkville. מדובר ברמקול מקצועי חכם ומרשים ביותר מסדרת YXL, שיש לו יכולות פיזור סאונד מעולות, המשמש להגברה של מסיבות ואירועים. זהו רמקול גדול בקוטר של 15″ עם עוצמה גבוהה של 1000W, בעל טוויטר 2″ ומגבר איכותי מרמה D. בנוסף, לרמקול יש תיבה אקוסטית חדשנית היודעת לפזר את הסאונד באופן איכותי ומאוזן במיוחד.

ניתן ליישם אותו במספר מצבים, הכוללים מצב קונצרט להשמעת מוסיקה חיה במופעים, מצב קלאב להשמעת מוסיקה במסיבות, וכן במקומות הנדרשים לחזק את הבס והטרבל. בנוסף, מצב מוניטור מספק מענה לנגני במה, ואילו מצב סאב מאפשר חיתוך של תדרים נמוכים כאשר מחברים סאב וופר חיצוני. 

לרמקול מהדגם הזה יש מארז יעיל במיוחד, בעל זווית מוניטור יציבה וקלה לשימוש, מה שהופך אותו למוניטור במה יעיל. זאת, לצד זוג ידיות נוח ומסיבי, שקעים ייעודים למעמד, וכן רגליים עם גומי המונעות רעידות ומאפשרות להניח את הרמקול גם על גבי שולחן. מעבר לכך, לרמקול YXL15P יש מיקסר בעל שלושה ערוצים המשמשים למגוון צרכים כמו חיבור מיקרופון, טלפון סלולרי, מחשב, מיקסר חיצוני, שרשור רמקולים, כניסת בלוטוס וחיבור כלי נגינה.

 

רמקול סאב וופר מוגבר מומלץ 

למי שמחפש רמקול סאב וופר מוגבר מקצועי כדאי להכיר את דגם YXL18SP של המותג Yorkville. מדובר בסאב וופר בעוצמה של 1000W ובגודל של 18″ שיש לו תיבת עץ לבנה מסיבית ואיכותית עם ציפוי המונע חדירת רטיבות, המספק סאונד מעולה ומציג רמה גבוהה של עמידות ואמינות. כמו כן, לרמקול יש מגבר LF וטווח רחב במיוחד של צלילים, עם יכולת להגיע לבסים מאוד נמוכים ומלאים.

לסאב וופר מתקדם זה יש מערכת קירור חדשנית המאזנת טמפרטורות ומאפשרת לרמקול לפעול בבטחה שעות רבות. זאת, לצד מערכת התרעה מובנית כנגד עוצמות גבוהות מידי ויכולת במידת הצורך להקטין נזקים. לכך מצטרפות ידיות נשיאה חזקות ונוחות, גומיות בתחתית שמונעות תזוזות, גריל המונע חדירת לכלוך ואבק, ואפשרות לקיבוע על גבי סטנד של רמקול עליון. הדגם הזה מתאים לחברות הגברה מקצועיות כחלק ממערך הגברה עבור סאונד חי, וכמו כן הוא מתאים לתקליטנים, מוסדות ולעוד מגוון אירועים.

 

רמקול מוגבר מומלץ של המותג BLG AUDIO

 עוד יצרן מומלץ של רמקולים מוגברים הינו המותג הבינלאומי BLG AUDIO הפועל משנות התשעים של המאה העשרים, ומתמחה בפיתוח וייצור מערכות ומוצרי סאונד מתקדמים וחדשניים. רמקול מוגבר מומלץ של המותג הינו דגם BP15, שיש לו מעבד מובנה DSP והספק של 1600 וואט עם סאונד מדויק ורב עוצמה. מדובר ברמקול מקצועי עוצמתי וחכם, עם רמת ביצועים מצוינת ומוערכת בעולם ההגברה.

כמו כן, לרמקול יש וופר בקוטר של 15″ וטוויטר בקוטר של 1.5″, עם מנגנון הגנה לוויסות עוצמת הסאונד ומניעת עיוותים למניעת נזקים לרמקול. זאת, לצד חמישה מצבי האזנה של השמעה טבעית, סאונד למסיבות ולאירועים, חותך של תדרים נמוכים במקרים של חיבור עוד סאב וופר, מתאם עבור הרצאות ומצב מוניטור. בנוסף, לרמקול יש תיבה אקוסטית מעולה וייחודית, ידיות נשיאה נוחות, בלוטוס מובנה, מסנן רעשים, מערכת לימטר, ומגוון חיבורים בגב של הרמקול.

 

להזמנת רמקולים מוגברים מומלצים ישירות דרך האתר המוביל לבמה לחצו כאן

 

אולי יעניין אתכם גם:

בלוג

איך לבחור סקסופון: כל מה שאתם צריכים לדעת

כשמדובר בבחירת סקסופון, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון, כדי להבטיח את מציאת...
בלוג

עולם של צלילים ויצירתיות: אורגנית לילדים קטנים

עבור ילדים רבים, נגינה היא דרך נפלאה לפתח יצירתיות, ביטוי עצמי ותיאום עין...
אולפן הקלטות ביתי

ציוד פודקאסט – כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שקונים

ברוכים הבאים לעולם הפודקאסטים! בסרטו זה, נעזור לכם להבין אילו ציודים דרושים לכם...
בלוג

חשיבותה של אקוסטיקה למשרדים: שיפור הפרודוקטיביות והנוחות

בהמולה של חיי המשרד, היבט אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו, הוא השפעת האקוסטיקה...
אולפן הקלטות ביתי

מדריכים בעברית להתקנה והפעלה של כרטיסי קול ICON Pro Audio

שימו לב! בזמן תהליך התקנת ה-Driver הכרטיס קול צריך להיות מחובר פיזית למחשב...
בלוג

בחירה נכונה של רסיבר מומלץ לשנת 2024

בד בבד עם עליית הביקוש למערכות קולנוע ביתיות ומערכות שמע, גבר הביקוש גם...

ציוד הגברה, תאורה וכלי נגינה

מק"ט: ICON HP-200
207

קיים במלאי

מק"ט: CAT8-1C 50M
1,452

קיים במלאי

מק"ט: CAT6-1C 50M
1,263

קיים במלאי

מק"ט: 26161 BH60
565
12% הנחה
מק"ט: KST-650
1,530
1,740
12% הנחה
מק"ט: KST-630
1,220
1,380

קיים במלאי

מק"ט: BAG-39-BLUE
176
15% הנחה
מק"ט: UK-MA5-26 PACK
585
690

ציוד אולפן ו-DJ

זה מקרין לי לרגל

עד הפינות החשוכות

השיר שלנו

היי, שנתחבר?

כל הקטגוריות