בידורית קריוקי מומלצת – מדריך קניית בידורית

אהבתם? שתפו!

בידורית היא למעשה רמקול נייד, בגודל משתנה אך גדול, שנועד לשימוש באירועים במיקומים שאינם קבועים. אחד השימושים הנפוצים ביותר לרמקול מסוג בידורית הוא אירועים בהם ישנה פעילות קריוקי. בידורית קריוקי מומלצת בעיקר לאירועי קריוקי, מתוך כך שעל מנת לבצע שירי קריוקי בצורה מקצועית כל שצריך הוא רמקול בידורית ומיקרופון. 

 

כיצד בוחרים בידורית?

בחירה של בידורית מתאימה לאירוע שלנו היא קריטית וחשובה, משום שהיא יכולה לקבוע את איכות הבידור. לשם כך, ישנם מספר משתנים שעלינו לקחת בחשבון כאשר אנו מגיעים לבחירה בין הבידוריות השונות:

 

  1. גודל ועוצמת הבידורית – עלינו לחשוב על המיקום ותנאי השטח בהם נקיים את האירוע. בנוסף, ברצוננו לבדוק גם מה כמות האנשים שתנכח בו. בעוד שאירועים מצומצמים יוכלו להסתפק ברמקול בידורית קטן וחלש יחסית, בידוריות מומלצות לאירועים מרובי משתתפים תהיינה כאלו אשר יכולות להקרין סאונד שיעקוף רעשי רקע של דיבורים. גדלי בידוריות נמדדים לעתים קרובות באינצ׳ים ורצו לבצע מחקר מהו גודל הבידורית הרצוי בשבילנו. על מנת לעשות זאת מומלץ לבדוק בידורית בה השתמשנו בעבר ולברר מה הגודל שלה.
  2. חיבור למיקרופון – כשאנו מעוניינים לרכוש או לשכור רמקול קריוקי, מומלץ לוודא מראש שהוא יכול להתחבר למיקרופונים מסוגים שונים. במידה ויש ברשותנו מיקרופון, חשוב לוודא שהוא באופן ספציפי יוכל להתחבר לרמקול, כשם שללא החיבור המתאים, בין אם חיבור פיזי או בבלוטות׳, לא נוכל להגביר את השירה שלנו באמצעות הרמקול.
  3. ניידות – בידוריות מגיעות בכמה דרגות של ניידות, כאשר ישנן כאלה שאף מחוברות לגלגלים לניידות מיטבית. בידורית ניידת מומלצת למי שמתכנן להשתמש בה באירועים שונים, ולא להציב אותה באופן קבוע במקום מסוים. בנוסף, במידה והשימוש בידורית אינו מקצועי ונעשה על ידי אנשים פרטיים, לעתים כדאי לוודא שהבידורית תהיה קלה לנשיאה, זאת מתוך כך שאין ברשותנו עובדים רבים שיוכלו לסייע לנו בהרמתה.
  4. תוצרת ואיכות הדגם – לפני שאנו בוחרים בידורית, עלינו לעשות מחקר בקרב חברים שלנו או אנשי מקצוע שמתמחים בתחום על מנת להבין אילו בידוריות מומלצות לנו ולשימוש שאנו מייעדים אותן אליו. במרבית המקרים, לכל חברה העוסקת בייצור של בידוריות ישנם מספר דגמים שניתן לבחור מהם. במידה ומצאנו חברה מומלצת לרמקולים מסוג בידורית, נוכל לברור בין הדגמים את זה שהכי מתאים לטווח המחירים שלנו ולשימוש שלנו בו.
  5. החנות ממנה קונים או שוכרים בידורית – חשוב מאוד לוודא שבעל המקצוע שמספק לנו את הבידורית הוא כזה בעל ניסיון ומוניטין, שאנו סומכים על ההגינות שלנו. ברגע שאנו בטוחים שמחירי הבידורית השונים אינם נובעים משיקולים זרים או מפערי תיווך מיותרים, אנו יכולים לבצע את הרכישה האובייקטיבית הטובה ביותר.
  6. עמידות לתנאים חיצוניים – כל בידורית עשוייה לצורך וסביבה שונים, ועלינו לבחור אותה בהתאם לתנאים בהם אנו מתכננים להציב אותה. לדוגמה: גם אם ישנה בידורית מומלצת לתנאי דשא ושמש, היא לא בהכרח תהיה זו המתאימה ביותר לתנאי גשם ורוח. עלינו לחשוב מראש מה הסביבה בה תוצב הבידורית לאורך זמן ולחשוב על דגם הבידורית המתאים. ישנם דגמים אשר מצויידים בכל מערכות ההגנה השונות, ואלו מומלצים בעיקר עבור לקוחות שמעוניינים להשתמש בידורית בצורה תכופה ובמגוון תנאי מזג אוויר.
  7. חיבור לחשמל או בטרייה מוטענת – ישנן בידוריות אשר מצריכות חיבור תמידי לחשמל זמין, וכאלה שניתן להטעין על מנת להשתמש בהן באופן אלחוטי. היתרון של בידורית אלחוטית הוא הניידות שלה – אין צורך בכבלים מאריכים מסורבלים ומסוכנים ובקיום האירוע באיזור בעל חיבור לחשמל. עם זאת, החשמל בטרייה יכול להסתיים מהר, ולגרום מצב בו האירוע ממשיך להתקיים ללא שימוש בבידורית. כאשר אנו בוחרים בבידורית שמחוברת לחשמל באופן תמידי אנו מבטיחים שהחשמל לא יגמר, אך. נאלצים להשיג מקור חשמל באופן מתמשך.

 

חברת פרו אלקטריק הגברה ותאורה בע״מ הינה משווקת ויבואנית שמית של מערכות תאורה, הגברה וכלי נגינה בארץ. החברה מתמחה בתחומים אלו מזה שנים רבות, וברשותה למעלה מ – 40 חנויות ברחבי הארץ. חזונה של החברה הוא סיפוק ידע נרחב בתחומי הסאונד והתאורה לאנשי התעשייה ולכלל לקוחותיה. החברה עושה זאת באמצעות 20 עובדי ניהול מצטיינים שפועלים מדי יום על מנת לספק את הפתרונות הטובים ביותר לכל לקוח ולקוח. לפרטים נוספים, לחצו כאן.

 

אולי יעניין אתכם גם:

בלוג

איך לבחור סקסופון: כל מה שאתם צריכים לדעת

כשמדובר בבחירת סקסופון, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון, כדי להבטיח את מציאת...
בלוג

עולם של צלילים ויצירתיות: אורגנית לילדים קטנים

עבור ילדים רבים, נגינה היא דרך נפלאה לפתח יצירתיות, ביטוי עצמי ותיאום עין...
אולפן הקלטות ביתי

ציוד פודקאסט – כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שקונים

ברוכים הבאים לעולם הפודקאסטים! בסרטו זה, נעזור לכם להבין אילו ציודים דרושים לכם...
בלוג

חשיבותה של אקוסטיקה למשרדים: שיפור הפרודוקטיביות והנוחות

בהמולה של חיי המשרד, היבט אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו, הוא השפעת האקוסטיקה...
אולפן הקלטות ביתי

מדריכים בעברית להתקנה והפעלה של כרטיסי קול ICON Pro Audio

שימו לב! בזמן תהליך התקנת ה-Driver הכרטיס קול צריך להיות מחובר פיזית למחשב...
בלוג

בחירה נכונה של רסיבר מומלץ לשנת 2024

בד בבד עם עליית הביקוש למערכות קולנוע ביתיות ומערכות שמע, גבר הביקוש גם...

ציוד הגברה, תאורה וכלי נגינה

מק"ט: ICON HP-200
207

קיים במלאי

מק"ט: CAT8-1C 50M
1,452

קיים במלאי

מק"ט: CAT6-1C 50M
1,263

קיים במלאי

מק"ט: 26161 BH60
565
12% הנחה
מק"ט: KST-650
1,530
1,740
12% הנחה
מק"ט: KST-630
1,220
1,380

קיים במלאי

מק"ט: BAG-39-BLUE
176
15% הנחה
מק"ט: UK-MA5-26 PACK
585
690

ציוד אולפן ו-DJ

זה מקרין לי לרגל

עד הפינות החשוכות

השיר שלנו

היי, שנתחבר?

כל הקטגוריות