איפה התיקון שלי?

כאן תוכלו להתעדכן לגבי סטטוס תיקונים שונים שנשלחו אל המעבדה שלנו. כל מה שתצטרכו לעשות הוא למלא את הטופס המצורף למטה. הפניה עוברת ישירות למחלקת תיקונים שלנו ומקבלת העדפה על פני פניות מערוצים אחרים.

צוות המעבדה של “לבמה” ידאגו לחזור אליכם תוך 24 שעות עם כל הפרטים העדכניים לגבי התיקון שלכם ותשובות לכל שאלה שתשאלו

לבמה תמיכה טכנית:

מוקד התמיכה של “לבמה” מעניק סיוע ופתרון תקלות עבור ציוד הגברה,כלי נגינה,ציוד תאורה,ציוד אולפן וציוד DJ שנרכשו מ”לבמה” בלבד!  

נוכל לספק שירות תמיכה טלפונית לקהל לקוחותינו על בסיס קביעת תור ותיאום מראש במסגרת זמן של עד 72 שעות מרגע הפניה בימים א’-ה’ בין השעות 9:30 – 18:30

לתאום תור חייגו 073-7600-533

צוות התמיכה של לבמה מעניק פתרון תקלות טכניות בעבודה עם מגוון מוצרינו בלבד. הציוד שאנו מוכרים הוא ציוד אינטגרציה מקצועי בהגדרתו ועל הלקוח האחריות לרכוש את הכלים והידע על מנת לתפעול את המוצרים כראוי.

במקרים של חוסר ידע, נשמח להמליץ לכם על מורים ובתי ספר רלוונטיים עבורכם