גיטרה חשמלית לילדים – מדריך קניה

אהבתם? שתפו!

כשהילדים שלנו מעוניינים להביע עצמם באמצעים מוזיקליים, אנו רוצים להעניק להם את כל הכלים על מנת שיעשו זאת. ילד זקוק לתמיכה של מבוגרים על מנת שידע שביכולתו להתקדם ולהצליח בכוחות עצמו. גיטרה חשמלית לעתים קרובות נתפסת ככלי של מבוגרים, בעוד שגיטרה אקוסטית מתאימה גם לילדים. עם זאת, מתן הניסיון החשוב עם גיטרה חשמלית לילדים יכול לאפשר לילד לצבור ביטחון ולהתחבר לכלי כבר מגיל צעיר.

 

כיצד לבחור גיטרה חשמלית?

בחירה של גיטרה חשמלית עבור ילד הינה משימה אשר מצריכה התחשבות בכמה משתנים:

  • גובה ומבנה הגוף של הילד – גיטרות חשמליות לילדים מגיעות במגוון גדלים וצורות בשל העובדה שכל ילד נמצא בשלב התפתחותי שונה. גיטרה שיתכן שתתאים לילד אחד, לא בהכרח תתאים פיזית לילד אחר בגילו, ולא תהיה נוחה בעבורו לנגינה. רצוי לקחת את הילד לחנות הגיטרות ולהתייעץ עם מומחה בתחום על מנת שיוכל להמליץ על הגיטרה המתאימה ביותר באופן פיזי לילד.
  • רמת הנגינה של הילד – גיטרות חשמליות יכולות להתאים הן למתחילים והן למתקדמים, כאשר הגיטרות למתחילים יצוידו בעזרים וייבנו בצורה שתאפשר למידה קלה יותר. ייתכן שגיטרות למתקדמים יאפשרו הפקה מוזיקלית עשירה יותר. לכן כדאי להתאים את רמת הגיטרה לרמתו של התלמיד.
  • תוצרת הגיטרה – לפני שקונים גיטרה חשמלית חשוב לבצע מחקר מעמיק לגבי טיבן של החברות השונות שמייצרות גיטרות. מאחר וילדים לעתים קרובות עוד לא שלטו בכלי הנגינה, חשוב להעניק להם גיטרה עמידה לשימוש מדויק פחות שתתאים לתהליך למידה. בנוסף, רצוי לקנות מחברה מוכרת גיטרה חשמלית לילדים מקצועית. מכיוון שגיטרה זו פועלת על חשמל, רצוי להקפיד על גיטרה איכותית שהמנגנונים החשמליים שלה לא יתקלקלו מהר.
  • צליל הגיטרה – לכל גיטרה צליל משלה, וחשוב להתאים את הצליל שהגיטרה מפיקה לזה שהילד רוצה לשמוע. ילד שמעוניין לנגן בגיטרה עושה זאת ככל הנראה מתוך אהבה ראשונית למוזיקה. חשוב שהצליל של הגיטרה יהיה כזה שהילד יאהב על מנת שיוכל לפתח את האהבה הזו לקראת מקצועיות.

 

חשוב לבחור לרכוש את הגיטרה החשמלית מחנות עליה אתם סומכים, שיש לה מוניטין טוב וניסיון מוכח בתחום. הסיבה לכך נעוצה ברצון שלנו להשיג את התמורה הכי טובה למחיר שלנו, ולשם כך אנו רוצים להאמין למוכר שאינו מייצר פערי תיווך מיותרים. נוסף על כך, מכיוון שאנו לא רוצים להתרוצץ בין חנויות, חשוב לנו לדעת האם החנות בה בחרנו מציגה את המלאי הכי טובה של גיטרות חשמליות לילדים, על מנת שנוכל לבחור את הדגם הכי מתאים בשביל הילד, במחיר הכי טוב.

 

בקניית גיטרה חשמלית יש לקחת בחשבון שהנגינה בה מותנית בחיבור למגבר. ישנם אביזרים נוספים שניתן ורצוי להשתמש בהם בעת הנגינה בגיטרה חשמלית. מתוך כך, לפני שאנו קונים את הגיטרה החשמלית עבור הילד, יש לחשב את כלל ההוצאה הכלכלית יחד עם כל שאר המשתנים. במידה ויש ברשותכם מגבר כבר, חשוב לוודא שהגיטרה החשמלית יכולה להתחבר למגבר זה, על מנת שלא יווצר מצב בו אתם קונים גיטרה ולא ניתן לנגן בה באופן מוגבר.

 

חברת פרו אלקטריק הגברה ותאורה בע״מ הוקמה בשנת 2010 ומחזיקה בלמעלה מ 40 חנויות בכל רחבי הארץ. החברה מובילה בארץ בתחומי מערכות סאונד, תאורה ווידאו. בשירות החברה 20 עובדים מצטיינים אשר עושים כל שביכולתם על מנת להעניק לכל לקוח ולקוח את השירות המתאים ביותר עבורו בתחומי החברה. בחנויות החברה אוסף גדול של גיטרות חשמליות, גם לילדים, אשר בו תוכלו למצוא את הגיטרה המושלמת בעבורם. החברה הינה יבואנית רשמית של כמה מהמותגים המצליחים ביותר. לפרטים נוספים, לחצו כאן.

 

אולי יעניין אתכם גם:

בלוג

איך לבחור סקסופון: כל מה שאתם צריכים לדעת

כשמדובר בבחירת סקסופון, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון, כדי להבטיח את מציאת...
בלוג

עולם של צלילים ויצירתיות: אורגנית לילדים קטנים

עבור ילדים רבים, נגינה היא דרך נפלאה לפתח יצירתיות, ביטוי עצמי ותיאום עין...
אולפן הקלטות ביתי

ציוד פודקאסט – כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שקונים

ברוכים הבאים לעולם הפודקאסטים! בסרטו זה, נעזור לכם להבין אילו ציודים דרושים לכם...
בלוג

חשיבותה של אקוסטיקה למשרדים: שיפור הפרודוקטיביות והנוחות

בהמולה של חיי המשרד, היבט אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו, הוא השפעת האקוסטיקה...
אולפן הקלטות ביתי

מדריכים בעברית להתקנה והפעלה של כרטיסי קול ICON Pro Audio

שימו לב! בזמן תהליך התקנת ה-Driver הכרטיס קול צריך להיות מחובר פיזית למחשב...
בלוג

בחירה נכונה של רסיבר מומלץ לשנת 2024

בד בבד עם עליית הביקוש למערכות קולנוע ביתיות ומערכות שמע, גבר הביקוש גם...

ציוד הגברה, תאורה וכלי נגינה

מק"ט: ICON HP-200
207

קיים במלאי

מק"ט: CAT8-1C 50M
1,452

קיים במלאי

מק"ט: CAT6-1C 50M
1,263

קיים במלאי

מק"ט: 26161 BH60
565
12% הנחה
מק"ט: KST-650
1,530
1,740
12% הנחה
מק"ט: KST-630
1,220
1,380

קיים במלאי

מק"ט: BAG-39-BLUE
176
15% הנחה
מק"ט: UK-MA5-26 PACK
585
690

ציוד אולפן ו-DJ

זה מקרין לי לרגל

עד הפינות החשוכות

השיר שלנו

היי, שנתחבר?

כל הקטגוריות